January 23, 2011

You gotta work your muscles

build animated gif
Build animated gif
Igår vart det nice häng i Virserum. Kollade på I Rymden Finns Inga Känslor. Asså jag är verkligen så sjukt emot svenska filmer, MEN jag måste säga att den här var annorlunda. Det är sånt här Sverige kan göra. Asså sånna typer av filmer. Den var faktiskt himla skön. Tummen upp.
Idag blev det hårdträning för mig och Ninnie. Maaaan, va jag saknar mitt gamla 24H Fitness gym och alla sköna personer där. Jag tror jag måste införskaffa mig Men iaf, himla gött pass vi körde. Hoppas bara jag inte får träningsvärk haha.
Sen ikväll vart det lite häng hemma hos Chrisse. Kollade på Solsidan och smaskade Toast. Med lysmelk i. Haha. Mums.

Translation:
Last night we all hung our at night... we watched a Swedish Movie called (in Swedish) "I rymden finns inga känslor", which means "There are no emotions in space", kinda.. Generally I don't like Swedish Movies (they usually suck haha), but this one was really good actually. If you ever come across it- with like English subtitles I think you should watch it :P
As for today, Ninnie and I worked out. Super nice and my muscles were shaking afterwards- good sign haha! I miss my 24H Fitness Gym I used to go to and all the awesome people there. I think I need to buy myself a gym membership here.! Anyway, super nice work out. Hopefully my muscles won't be sore tomorrow tho haha.
Tonight we went over to a friends house and watched some tv and ate toast- with melted chocolate inside. Haha. Yumm.

2 comments:

Anonymous said...

Great post:)

Rosie Savage said...

Ha, love your picture! And nothing beats chocolate on toast :)

Rosie x