January 24, 2011

Our new puppy :)

Hur söt är inte denna lilla varelsen?? Igårnatt kom mamma hem från England där hon och min moster var och hämtade upp den mest söta och gladaste och svansviffsande hunden ever! Lite skillnad på hund och hund alltså (nu refererar jag till våran gamla hund Rusty, som vi var tvungna att lämna tillbaka, för han var.... det ngt fel på.. typ).
Men ja. Jag är lite småkär faktiskt. Så om ni träffar mig i framtiden kommer jag nog alltid lukta hund haha, han gillar att nämligen att pussas ^^ Väldigt kärleksfull är den lille rackaren :)
Ikväll vart det Dinner For Schmucks med folket. Asså om ni inte har sett den måste ni se den! Allvarligt. Vi såg den på bio i... höstas nån gång, och nu har man sett den några gånger till och asså ärligt jag skulle kunna se den 5 gånger till haha. Den är så klockren. Älskar den. Så, jaaa, se den dudes! :P

Translation:
How cute is he?? My mom came back from England last night where she and my aunt went to pick up the cutest and happiest and tale-wagging:iest (ha!) doggy ever! The complete opposite to our last dog (.. who we had to give back, 'cause ....there was something wrong with him, unfortunately. )
But yeah. I'm a little bit in love. So if someone meets me in the future they have to be prepared that I smell like a dog, because this fella likes giving kisses ^^ Very loving little puppy :)
We all watched Dinner For Schmucks tonight. If you have not yet seen it- omg- DO! Seriously haha. We saw it in the movies a couple of months ago and now I've seen it a few times more and honestly I could watch it 5 times more. It's so dead on. Love it. So yeah... Watch it dudes ! :P
"Look at me, I'm soooooo cute" :)

7 comments:

Sara said...

OMG! He is a little teddy bear!!!

daisychain said...

awwwwwwwwww!

yiqin; said...

so cute :)

debbie said...

så himla fin hund asså!! måste få träffa den!!

och vickan, är så ledsen för din skull för allt men är säker på att du kommer få allt tillbaka. alltså, om du är ledsen och nere över detta nu, kommer du få lycka till tusen sen. du kommer hitta nåt, det vet jag! jag tror på dej för du är en UNDERBAR tjej. glöm inte det!!!!!

<3

Tria Zaluska said...

very super cute puppy....


http://ladymitroz.blogspot.com/

Fayoona said...

PUPPY! We just had a dog round our house and now all i want to do is play with puppies. too cute!
enjoy the new puppy!
x fi
http://www.sos-saveourshoes.com/

glasruta said...

ÅH! vilken söt liten vovve! hihihih måste vara hur-mysigt-som-helst! och svar på kommentar: tack! :D jag gillar verkligen skjortan! hiihih