November 02, 2010

Gorgeous When Working Out

Såhär snygga kan Ninnie och jag vara när vi tränar ;) Jag kan ju va aningen hetare, men det säger vi inte till Ninnie ;D haha. JK
Igår vart det jobb, ledig idag på dagen och nu ikväll är det inventering som gäller på H&M. Är himla trött dock. Vaknade vid 5 idag på morgonen. Suck.
Imorgon bär det av till Jönköping igen. Oooo och nästa veckan kanske det blir Ullareeed woo.. Kanske. :)

Translation:
This is how gorgeous Ninnie and I are when we're working out ;) I might be slightly hotter, but we won't say that to Ninnie ;D haha. JK.
Worked yesterday and was off today and now later we're doing inventory at H&M. I'm sooo tired though. I woke up at 5am this morning. Sigh.
And for tomorrow, I'm off to Jönköping to work at H&M there.
What a fun post- only about working ! haha.

6 comments:

ninniej said...

haha hhhoooot! Man ser inte ens att jag har byxorna högt upp för jag redan har så korta ben så de bli mer normala HAHAHA

berbres said...

Hmm. hur svarar man på inlägg när man bloggar? Är det lättast att man svarar på den andres blogg?.. jag är ny. Jag försöker: "bwaha! Ni kommer helt klart vara de första som får reda på min nya adress!:D HAha"

Invetering är kult, speciellt när man får räkna typ några tusen tuggummipåsar i stora bingar på Öob. Nej. Ha det kult i Jönköping. Akta er för Aneby. Hej

Kallie, Happy Honey and Lark said...

you and your friend are really funny and cute. all my posts include some kind of work related blabbing. you are adorable though, andI used to get a kick out of doing inventory in retail because you could all hang out and there were no customers.

Cherie said...

hahaha i enjoyed looking at this post, you two are so cute and creative!

Lia Waroka Putri said...

haha u two r cute and funny dear! I always smile or laugh for every post :DD

Farah. said...

i loooooove!
xx from paris