November 13, 2010

Victoria vs The Night

Yo yo !
I torsdags vart det häng och film. Vi spanade på Scott Pilgrim vs The World. Asså Asså. Älska.? Öööö. Ja! Haha.
Igår var jag ledig. Gjorde inte särskilt mkt på dagen haha. Hälsade på Nils (Ninnie alltså) på Hemmakväll, gick en sväng på stan och sen på kvällen vart det Idolmys i Nye som såklart följdes upp med häng på Donken. Kom väl hem runt 1.30 och sen fick jag för mig att lira lite gitarr (Jag säger det igen- stackars personerna som bor i samma hus som mig + mina grannar. DOCK rockade jag ju inte precis loss och var någe högljud. Ne, lite respekt har jag faktiskt haha. Plus att jag inte tror att det hade vart jätteuppskattat av päronen att bli väckta av mitt gitarr-latjo-lajban haha). Jag har fått förfrågan av mina vänner att jag ska lägga upp en video när jag spelar. Och jag kan bara säga en sak- Kommer aldrig att hända ! hahaha. Asså liksom, jag spelar ju verkligen inte, det får ni inte tro. Men man måste ju börja nånstans, right? Kom tillbaka om .... 10 år kanske? ;)
Men iaf, klockan han ju bli en 2.30 när mina fingrar sa till mig att "Aj Victoria, nu har du rätt så ont, du kanske ska sluta?". Och sen för att sova satte jag på ett avsnitt av Dexter... och jag somnade nog vid 3-halv fyra nån gång.
Och sen upp till 9 och jobba! Haha. Fast ja, det är ju självförvållat, och jag är faktiskt inte sååååå trött, så jag ska nog klara mig.
Ikväll blir det rockfestival. Ska bli nice.

Translation:
Yo yo !
On Thursday we were some ppl watching a movie, Scott Pilgrim vs The World. Dude. Love? Yes. Haha.
I was off yesterday. Didn't do much in the day, visited Nils (Ninnie that is) at the video store, strolled downtown and at night we went to Nye and watchted the Swedish Idol and hung out, and later on of course our weekly Midnight visit to McD. Came home at around 1.30 and decided to play some guitar (let me once again say- poor residents of my house and neighbors haha. BUT, obviously I didn't rock out very loud in my room, I mean C'mon I do respect the silence of the night. Plus- I don't think it would have been very appreciated by my folks to be awakened by me making sweet-sweet music haha!). My friends requested I put up a video of me playing and let me just say one thing- Ain't never gonna happen !! Haha. I mean, I'm just gonna straighten one thing out- I don't play. Like not even a little haha. But you gotta start somewhere, right? Ask me again in...let's say 10 years? ;)
Any how... It turned 2.30 when my hands said "Ouch, Victoria, your fingertips are in pain, maybe you should stop playing?". And then before I could sleep I put on an episode of Dexter, and I think it was 3-3.30 before I was sleeping. And up at 9 to work today ! haha. But it's self-inflicted of course and I'm not thaaaaaaat tired, so I'll be fine.
Rock festival tonight. Fun.

11 comments:

Iulia Romana said...

Your life is pretty crazy,dear Victoria :) And I love that you are playing the guitar, practice will make it perfect !

Jamie-Lee Burns said...

I think I'm gonna have to watch that movie sounds cool! Oh wow you play the guitar? That's pretty cool :)

http://pagesixxx.blogspot.com/

Anna said...

Wow, keep playing the guitar, wish I could!
Thanks for your lovely comment, would love you to follow. Great blog, am your newest follower.xxx

http://www.theothersideofthepondmydear.blogspot.com

Anonymous said...

Hoping to visit your lovely country soon.

alannah. said...

haha thats such a cool pic!x




http://thatsweetaurora.blogspot.com

michelle_ said...

that's a hilarious photo of you !!
the movie sounds good to watch :)

FashionJazz said...

Love the pic hun! Mwah xx

klonecka said...

i'm a big fan of your eyes haha that pic is cute ;D

noone said...

oh nice, I hear that Scott vs the world is a really good movie. thats cool that you play the guitar, I used to for a few months but never got good at it, I always wish I was better at it!

you have a nice blog, I'm your newest follower :)

Rebecca said...

funny photo! and i've always wanted to see that film (:

http://itscohen.blogspot.com/

Emelie said...

SV: Tack så himla mycket för alla fina kommentarer jag fått av dig det senaste! Det värmer verkligen! :)

Haha, superhärlig bild! :D Gillar också din header! Den är fet som tusan!

Ha en kanonfin helg!
Kram