November 10, 2010

Ullared

Vi överlevde denna dagen, vi. Trots att jag körde :P Haha. Det va inte jättefarligt väglag (eller frågar man mammorna var det jättehemskt och farligt haha. Nedå skämt å sido. Fast jo.. hehe). Vi mötte en som hade krockat med ett rådjur men vi själva blev endast attackerade av en fågel som flög in i rutan. Stackars liten...... Det kan ha vart en snöboll också haha- vi är lite osäkra.
Men ja, det blev väl inte JÄTTEstor shopping för min del, men lite kom väl med hem. Mest bara nödvändigheter iofs. Och Ninnie och jag är så klart klara efter typ 2h haha. En gitarr vart det iaf... så nu ska här spelas för fulla muggar ! .... hmmm...stackars de boende i detta hus och grannar som kommer få lyssna på mig nu i framtiden... verkligen- stackars er haha. Jag kan bidra med öronproppar :P
Igår tänkte jag ju att jag skulle komma i säng i tid, eftersom vi nu skulle gå upp tidigt på morgonen. Istället slutade det med att jag kollade på typ 4 avsnitt av Dexter (varav ett är väl typ 50min). Så det där tidigt funkade inte riktigt. Men då är väl allt som vanligt. Varför ändra på saker liksom? haha.

Translation:
Believe it or not, but we did survive this day. Even though I was the driver :P. Haha. The state of the roads were ok even though it was snowing yday (... if you ask our moms they'd say it was terrible haha. Nahh lol). We did meet one who had hit a deer, but we were fine with just being attacked by a bird hitting our window. Poor guy....... It could have been a a snowball too- we are not sure haha.
But yeah- not TOOO much shopping for me, but at least I brought some stuff home. And Ninnie and I were done after like 2h haha. Like always. :P
I did bring a guitar home, though... I'm gonna be busy playing all day from now on! ... hmm... poor residents of this house and neighbors that are gonna have to listen to me in the future.... really- poor all of you haha. I can offer you earplugs haha
Last night I thought I'd hit bed quite early, since we were gonna leave early in the morning. Instead I ended up watching like 4 episodes of Dexter (one is like 50min).. so yeah, the early part did not go as planned--- like always, I guess.. But why change? Haha.

7 comments:

glasruta said...

åh älskar ullared! heheheheheheh sötfia! hur mår du?

berbres said...

Gitarr bör man ha, även om det låter skit och man inte han spela. Så är det!

Svar: Galet härligt att den inte var någon kö!! Hälften av kunderna som tänkte åka dit den dagen hade väl kört av vägen eller något.

Tack! Jo, det vare riktigt najs att gå på paramore! Fast det var mer awesome när jag var och såg dom i Gbg i Juni. Stod långt fram och det var HELT GALET FANTASTISKT BRA!

michelle_ said...

ooooo hitting a deer isnt nice :/
we dun have deers but theres alot of stray cats passing by !!

berbres said...

Sjukt att du inte har var på dom då! Sen jag hörde dom första gången så har jag tagit alla tillfällen som funnits att åka och se dom i Sverige! Vilket bara har vart 2 ggr.. men i alla fall:3 Det kommer säkert fler chanser!

Ja bilderna är riktigt sköna^^ Asså det var bara ett litet bus. Satt och blåste ballonger i två nätter och hällde ut det i tjejernas korridorer. Sjukt glada blev dom!

Winnie said...

Sounds like you had a great day...roadtripping and returning with a guitar! Awesome!

Unknown said...

Glad you survived the snow and managed to have a great day. Haven't seen Dexter yet, must take a look.

Becky Tjandera said...

Lol for the bird hitting your window ! And good luck for the guitar thingy . Haha . Have a nice weekend !