August 30, 2010

Meet Rusty

Ja, mamma och pappa kände att det inte var nog med sällskap när jag kom hem som dom bestämde sig för att skaffa tillökning i form av en hund vid namn Rusty.... eller a... typ en hund haha... Han är minsann en rädd liten rackare, men det ska ska nog blir bra det med ^^
Ännu en helg är förbi. I lördags jobbade jag första gången själv på Hemmakväll. Det gick nog bra, tror ja :P Upp till min chef att bestämma ^^
Sen vart det volleyboll på kvällen. Sweeeeet. Inomhus denna gången (var nog tur det...). Lika kul som alltid !
Igår, söndag var Ninnie och jag ute och sprang. Vi skulle ta milen, men det vart bara 7-8km . Var helt döda typ. Så vi tog resten, eller samma, idag igen för att kompensera lite liksom ;)
Ja, nu ligger jag här i min säng. Nyduschad och jag skulle nog vilja tillbaks till den varmduschen nu tror jag... Det är så kallt. Tusan, det va bara 7grader när jag åkte från Ninnie nu på kvällen. Brrrrr...
Next up: jobb på Onsdag.
Ciao.

Translation:
My mom and dad felt that I wasn't company enough when I came home ;) so they decided to get a dog named Rusty... or well..kinda a dog haha. He's sooo scared, poor thing.. But I'm sure he'll turn into ... normal at some point ^^
Another weekend passed. I worked Saturday. First time at the video store- by my self, and I think I did ok haha. Up to my boss to decide :P
Then volleyball at night. Inside this time... (best that way from now on I suppose...) As awesomely fun as always!
Yesterday, Sunday, me and Ninnie decided to run the (Swedish) mile (or 12km) (7,5 miles), but we just had the energy for like half.. or 7-8km. So we decided to do the rest today haha. Or, we did the same trail. Went super easy today for some reason!
Sooo.... now I'm just laying here in bed, and I think I'd like to go back to that hot shower I had earlier. It's so freaking cold. Man, can you believe it was only 7C (44F) when I drove back from Ninnies this evening. Brrrrrrr..
Next up: Working Wednesday.
Ciao.

9 comments:

k said...

he is soo cute!

Mademoiselle Ruta said...

Awww what an adorable dog! So cute.

FashionJazz said...

Hes gorgeous!!! : ) xxx

Instant Flowers said...

haha, the dog is funny :D
ooh, so you go back to the US afterwards?!
(it's Manon from nonsenseofthetruth btw, but I'm on the account of my other blog now ;))

Unknown said...

he is so gorge xxx

Syed said...

Cuuuuute!

Unknown said...

dogs are the best!! I love mine.

Lia Waroka Putri said...

Oh babe love your new dog!He has kinda cute big eyes that make him different from others!Hope u enjoy ur time w/ him :D xx,barbiejunk

Winnie said...

He's adorable but I'm sure he'll grow in confidence as he gets a little bigger!