August 12, 2010

I'm empty & full of hatred

Jag funderade på om jag skulle skriva värsta långa inlägget här om hur värdelöst mitt liv är för tillfället och hur ambassaden förstört mitt liv, hur mkt jag har gråtit och blablabla eller om jag bara kort och gott ska skriva hur min situation ligger till och lämna det där, så slipper ni höra på mitt gnäll (tyvärr har många redan fått höra på mitt lipande, och det är jag ledsen för). Jag tänker att jag kan skriva all skit på ett papper sen och bränna upp det eller ngt.
Ok, så ja... kort och gott var det- "Hej, fru ambassadör, kan lilla snälla jag, Victoria, få ett visum denna gången då?" "NEJ! Gå härifrån".
:'(

Translation:
At first I didn't know if I was gonna write this long post about how worthless my life is now and how the embassy ruined my life, how many tears I've cried and blablabla or if I should just simply write short how my situation is and leave it at that, so you don't have to listen to me whining (unfortunately some already have, and I'm sorry for being a whiny crybaby) .
I think I might write all the bad things that goes on in my head on a piece of paper later and burn it up or something....

Ok, so yeah...short... : "Hello Mrs embassy consular, can I, Victoria, get a visa this time?"
"NO. Step away from the window!"

:'(

3 comments:

Unknown said...

oh no so awful x

Lia Waroka Putri said...

dear, sometimes in life everything seems to turn upside-down. but I believe this will make you even stronger to deal with probs in life..keep your chin up!^^xx,BarbieJunk

Mademoiselle Ruta said...

Awww hun, I'm so sorry. I really hope you can get one though. Do you know why you're not getting a VISA?