August 01, 2010

Already August? Seriously?

(Fler bilder från min Skåneresa till Elin och Desi)
Nu känns det som att dagarna går rätt fort alltså! Det är denna kommande veckan som jag planerat att åka tillbaka till Cali ända sen jag åkte! Första veckan i augusti. Det är 1 Augusti idag ! Crazy Bananas !
Iaf, jag tror ALDRIG (och jag menar verkligen aldrig) jag vart så trött som jag är nuförtiden- och med det--> jag har nog aldrig sovit så mkt på dagarna som jag gjort de senaste dagarna! Haha.
Igår skulle Ninnie och jag kolla på Family Guy maraton på 6:an till 23, men tror du inte vi somnar mellan typ 20.30-23.30 hahahahhaa. Galet. Och alla dagar innan har jag sovit ett tag varje dag.
Igår åkte Ninnie och jag också till Västervik över dagen. Planen var (från början) att åka fre-sön. Men vädret var lite sådär, så vi tänkte att vi kör lö-sön iaf, för lördagen såg ut att bli ok. Men ja, vi körde bara över dagen på Lördagen... det är lite våran grej att åka till ett stället och åka hem på kvällen hehe. Oh well.
Idag vart det lite spontan-volleyboll på kvällskvisten. Inte fel, inte fel :P
Nu vill jag nästan bara gå och lägga mig för jag vill kolla posten imon. Snälla, snälla, snälla låt det vara i posten imon !!

Translation:
(More pix from my trip to Elin and Desi)
It feels like the days pass me by rather quickly now. It is this coming week I planned to go back to Cali ever since I came to Sweden. First week of August. It is August 1st now. Crazy Bananas!

Anyways, I don't think I've EVER (and I really mean EVER/NEVER) been this tired in the days that I am nowadays. I fall asleep in the day practically every day! Haha. Crazy. Like yesterday, we were gonna watch a Family Guy Marathon on TV from 8-11pm . Don't you think we sleep through practically all the episodes. I woke up at 11.30 pm ! hahahahha. So weird.
Yesterday, me and Ninnie also went to a place on the coast. The plan from the beginning was to stay there fri-sun. But less good weather made us change our minds and just go there Saturday. We had the option to stay overnight, but we didn't. Haha, just went there over the day, but that works too, apparently ! hehe.
And for tonight- some spontaneous volleyball . Nice nice- of course ! :P
Now I just wanna go to bed and wake up tomorrow and get the mail. Please, please, please let it be in the mail tomorrow !!!!!

6 comments:

Gabriela said...

I'm going to start school pretty soon and the days just passed really quick, Hope you get the rest you deserve, have a lovely week!

augustalolita said...

lovely photos!! you have a great blog!!

Marcia B. said...

WOw looks like you are having such a blast...hey don't be too hard on yourself for falling asleep, it's a vacation right ?! lol

Winnie said...

Wow you're going back already, sounds like you're having such a blast back home!

FashionJazz said...

Enjoy your vacation hun, it always ends to quickly : ) xx

Cassidy said...

i can't believe it's august already ! it's insane .. i start school in a month and a week though so i got a little bit of time left :}