July 10, 2009

Santa Cruz bränna och dansmattor

Igår vart det en sväng till stranden i Santa Cruz.. Pressa, pressa, pressa. Ninnie kan inte gå ida haha... (pga av brännan haha.). Men det var nice där.
På kvällen åkte vi och lekte.. :D Körde dansgrejs och racerbil. SKOJ.
Idag blir det häng vid Rachels pool. Om vi har det bra? Inte alls. We love it :D

Translation:
We went to the beach in Santa Cruz yesterday. And Ninnie can barely walk today, poor thing haha... She got herself a little bit of a burn.. But it sure was a nice day there...
We went to the movies in the evening too, not to see a movie though, but to dance on that gamething and to race cars. Awesomely fun.
Now: off to Rachels house and chill by the pool- If we are enjoying life? Not at all. We love it :D

7 comments:

Hope Adela Pasztor said...

i like the striped dress!

http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

Miseratio said...

Hej, hamnade på din blogg efter ha sökt på cinema santa cruz, lite skoj. Är också från Sverige och spenderar sommaren hos min pojkvän i Santa Cruz - love it!!! :)Hur gillar du cali?

Victoria said...

Johanna: Hej :) Ne, coolt hihi... Fattar att du älskar SC- ja är kär i det :) älskar hela surfkänslan som finns där liksom!
Och cali i sig- gosh, I love it ! Ja är sur att ja inte är född här hehe :)
Hur länge ska du va här ? (och ja kan inte se din blogg, hur ska ja göra för att se den? :P )

Miseratio said...

Ja, jag skulle gärna bo här!! Jag ska vara här till 26 augusti, så större delen av sommaren, härligt! Har ingen blogg, så därför fungerade nog inte länken :) Så du bor i Los Altos? Hur långt är det ifrån Santa Cruz?

ninniej said...

Jaha haha, ja det va nog därför då :P
Åh gu' va nice !
Jepp, ja bor i Los Altos... Det tar mellan 45-70min depending on traffic för mig att åka dit...

Victoria said...

woopsie, ja råkade skriva svaret från min kompis blogg haha...

Kaila said...

Great photos girl! heh