July 23, 2009

Hike For Health

Usch va jag inte är van vid att gå upp tidigt nu för tiden alltså ! nä, nu har ja ju vant mig vid att sova så länge vi har känt för. Men inte idag, inte ! Ne, idag vart till att sätta alarmet för snart ska ja bege mig till en klass ja signat upp mig för (för att avsluta alla mina studietimmar jag måste ha). Och det vart en Hiking (Hajking? Nee.. hm.. ) klass minsann!
Tror ni jag har fel om jag säger att det kommer bli jag, en massa pensionärer, daltandes i myrtakt på ngn trail uppe i hillsen ? Haha. Ne, men det kan nog bli trevligt, vad vet jag. Jag kommer rätt bra överens med oldies. Ärligt så vet jag inte vad jag ska förvänta mig, men det är väl spännande antar jag haha.
Och vet ni vad det bästa att ladda upp med? Svenskt lösgodis! Haha. Ninnie, jag kör efter-frukost-godiset liksom. Dock börjar jag redan må lite illa. Mindre bra.

Translation:
uh, I'm not used to going up this early nowadays. Boy, I'm all used to getting up whenever we wanted to. But not today! Had to set my alarm cause I'm soon heading off to a class I recently signed in too (in order to complete all my education-hours). And my class is a hiking-class. Oh yes.
You think I'm wrong if I say it'll be me, a bunch of oldies, walking in the speed and ant in the trail in the hills? Haha. No, well I think it might be nice, acctually. I have no idea what to expect so... And what better way to start the day than having some swedish "loose-candy" (no it's not called that... there is no word in english for it- for some reason- cause they don't have it here- BAD! but maybe.. Mixed- candy..). Anyways, at least I will have energy to make it through the hike ;D Although, I'm already starting too feel a bit sick. Less good, haha.

2 comments:

divanaurlopie said...

hHave a nice day and evening :D

Mo said...

hiking class??? damn i miss the US and there awesome crazy classes !! you'll do great !!