July 21, 2009

Ninnie I love you

Jag är precis hemkommen från flyplatsen där jag släppt av Ninnie och sagt hejdå. (Påvägen vart det en sista Jamba för Ninnie- för den här gången. Och självklart tog vi ju den största haha. Mums!)
Just nu sitter jag med ett par dyngsura ögon som tillsammans med mina kinder agerar vattenfall. Alltså det var så konstigt att säga hejdå. Det var liksom.. ja vet inte. Som alltid när jag säger hejdå till ngn så tänker ja alltid att "a men detta är ju inte hejdå. Vi kommer ses imon igen." typ. Men nej, vi kommer inte ses imorgon. Jag kommer inte vakna upp jämte henne förräns om många månader.
Hela bilresan hem bestod av gråt... ja sa bara på lite flumm typ att jag kommer säkert brista på hemvägen i bilen, men att jag skulle göra det så mkt det trodde jag nog inte.
Alltså Ninnie, jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är en sån helt otroligt underbar människa. Inte för att jag inte visste om det innan, men dessa tre veckor har verkligen fått mig att inse vad jag lämnat hemma, vad jag går miste om när jag lever här. Inte för att vi någonsin kommer förlora varandra (du skulle bara våga lämna mig..), men helt seriöst du kan vara det bästa som har hänt mig. Inte bara kan, ÄR. Jag önskar verkligen att vi var här tillsammans för alltid. Du och jag, Jamba och Subway, Disney och lyssnandes på Dizzy i min lilla råtta., chilinötter och whoppers och att somna till Vänner. Dessa 3 veckor har lätt vart mina bästa veckor här! Utan tvekan.
Ninnie, tack för dessa veckor! Och vi ses snart igen ! <3

Translation:
I just came home from dropping my friend at the airport. And right now I'm in tears.... and so I've been since I jumped in the car at the airport parkingh
ouse.
I can't believe 3 weeks has past already. I have no doubt that it was the 3 best weeks of my year so far (.. and it's gonna be hard to beat that). I love her so much, she's the most beautiful persone, inside and out, from head to toe, all through her bones. I
t's only been a few hours but I already miss her so much.
I totally wish we could live here togheter, me and her, Jamba Juice and Subwaysandwiches, Disneyland and listening to Dizzy Balloon in my car, chilinuts and whoppers (not for me though ;) ) and to fall asleep to Friends...
Ninnie, thank you for these weeks ! I love you And I'll see you soon ! <3

7 comments:

divanaurlopie said...

i love this image!!!

Mo said...

that such a sweet post !!!

are you going back to Sweden soon?

Thank you for your comment !! i'm happy you're back !

muchlove said...

aww, this post is so sweet. Even though you had to say goodbye, you are lucky to have her as a dear friend.

Mo said...

wooaaa another year..awesome !!! in the same family? but i understand you miss your family and friends..

ARANXA. said...

this pic is soo cute ;]

ninnie said...

buHÄÄÄ!! ah!!! MY gOD I MISS YOU!!! asså vickan du e den bästa som finns!! som sagt va nu inser man vad de är man saknar!!! :'( i mean wow vad du gör mig lycklig! du e lycka liksoM!! <3<3<3 buhuäää!!! :'( JAG SAKNAR DIG!!! o älskar di du finaste finaste tös!! Buhää!!!

glasruta said...

åh det är ju så att jag börjar gråta nästan. fy vad fint!