July 07, 2008

Yael Naim - New Soul

Jaha, idag var sista dagen på mitt jobb på Village... lite sorgligt... men så är det... Livet går vidare haha.. och jag har ju fortfarande jobber på campingen.. (observera; som erbjuder världens bästa lön. 60:-/h minus skatt haha..). Jag skäms. Tss..

Igår var jag hemma hos Erica med Ninnie. Och det var mys. Jag gillar dessa tjejer skarpt. Var (för) länge sen vi träffades... men vi hade skojj i vart fall... kollade på film.. fast det blev inte så värsta mkt tittandet, vi kom alltid in och pratde istället hehe.. Har så mkt att prata om liksom... och alla våra tankar man hade när man var yngre... som det här citatet: "det är inte frågan om om vi blir artister, utan när" Haha... så klockrent. Och vid 16-års ålder (alltså för 3 år sen då) skulle vi vart med i Melodifestivalen... hehe... Ja men visst ja...
Vii kollade iaf på en film som hette "Cup of Love" och den var faktiskt bra... Sorgligt slut bara...

Och min uppkörning börjar närma sig också... och nerverna börjar därför komma upp.. Shit asså, hur ska detta gå. Jag behöver många tummar hållna åt mig!

/Victoria

No comments: