July 14, 2008

Tired

Nu börjar jag bli lite pömsig faktiskt. Och så har jag lite ont i magen (wonder why asså hehe..).
Börjar känna mig lite osäker, tänk om datorn inte funkar iaf. Asså, det är ju inte hela världen haha, men det är ju så skönt om den skulle funka. Jag känner för att lägga in bilder liksom. Sitta i mitt photoshop och grejja.. haha.. lam jag är kände ja nu.
Va och fikade idag med två snälla kompisar jag har. Pratade skit. Mysigt var det. Man kan säga att vi kom fram till att livet var mkt bättre när man var yngre. Vi lekte typ "Bank", "Bokningsföretag", och delfiner i vatten, Buffy och allt.. ja fy- those were days asså.
Well well haha.. istället för att göra sånt på somrarna sitter man nu istället på en camping och segar.. Kunde ju vart värre iofs.
Ne nu ska ja göra ngt vettigare kanske. hehe

/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Hej!
åh, vad roligt! matchningsprocessen är så spännande ;D jag åker med STS, du? (:
säg bara till om det är något du undrar över! ;b

Times of Glory said...

Hi, I am so glad that your computer is fine now! Sometimes things are not as bad as we imagined!

Hope you have a great day, dear xx