July 25, 2008

Tjugofemtejulitvåtusenåtta

Min dag ser exakt ut som igår. Skönt, men tråkigt. Jobbar 3 dagar till, sen ledig i EN HEL VECKA ! (svårt att tro haha).
Igår kollade jag på en till Barbie-film. Mermaidia hette den. Och jag älskar den ! Alltså barbie i vatten- kan det bli bättre? Ne... underbart haha.
Väskan på bilden köpte jag häromdagen. Är den inte för söt? Har inte riktigt kommit på vad den ska användas till, men något finns det säkert hehe. I vilket fall var den bara tvungen att hänga med mig hem liksom.
/Victoria

4 comments:

Anonymous said...

Gud vilken söt väska! Den kan nog användas till det mesta, så fin som den är!

Anonymous said...

wow en vecka likosm what to do?!??!

Victoria said...

det är ju då ja kanska ska till öland ju :P

Anonymous said...

This is soo cute!