August 30, 2013

Project X

Sakta men säkert börjar jag närma mig normal igen.. Tjoho! Har haft mycket kvalitetstid med min man, lagat mat, kollat på film och myst. 
Igår kollade vi på en film som heter Project X, och för er som inte sett den handlar den om en fest som, tja, går överstyr så att säga. Den är baserad på en verklig händelse och jag dog när jag såg den haha. Den var både humoristisk och fruktansvärt jobbig (då jag får panik när saker och ting förstörs haha, och det var det minsta som hände i denna film :P). 
Imon jobbar jag heldag sen är jag ledig på söndag. Då blir det en snabbvisit till Vetlanda för att fira min snälla svärmor! :)

Translation:
Slowly I'm getting back to normal again, which feels nice ! I've had a lot of quality time with my man, cooked food, watched movies and stuff. 
Last night we watched a movie called Project X, and for you who have not heard about it, it's about "the most epic party of all time" that went out of control haha.  It's based on a real party and I died watching it haha. It was funny at the same time as it was sooo hard for me to watch coz the kinda crashed a whole house and neighbourhood and I hate when things brake haha. 
Tomorrow I'll be working all day then on Sunday I'll be going to Vetlanda to a birthday party for my mother-in-law :)

1 comment:

Kim said...

Glad you are getting back to normal - relaxing and spending quality time with your love is always good!