August 07, 2013

Charles the frog

Lite bilder från min morgonpromenix häromdagen ! Finns så många mysiga områden här :)
Igår pumpade jag biceps på gymmet och shiiit idag är dom alldeles möra haha. Jag körde biceps curl med tabata intervaller and it was killing me! Så sjukt skönt ! 
Idag börjar jag vid 15, så jag har en hel dag (i princip) att göra massa saker. Ska försöka vara så produktiv som möjligt :)
(Visst är han söt, Charles grodan jag träffade på häromdagen :P)

Translation:
Some pics from my morning walk the other day. There are so many cozy trails around here :)
Yesterday I worked my biceps at the gym and maaaan they are so sore today haha. I did a few biceps curl with tabata intervals and it was killing meee !! So awesome :)
Today I start work at 3pm, so I practically have a whole day to do stuff, and I'm gonna try to be as productive as possible :)
(Isn't he cute, Charles the frog, who I met the other day :P)

No comments: