March 01, 2011

Simple, yet nice day

Dagen började med att käka frulle med H&M tjejerna. Trevligt värre säger jag! Och sen blev det lite oväntat jobb. Trevligt värre #2!
Tredje "Trevligt värre" var en fika efter jobbet med Nils (Ninnie).
Fjärde "Trevligt värre" var en sväng till gymmet för en dejt med löpbandet (va fult att skriva "dejt", men ja kände att om jag skulle skriva "date" kanske man inte fattar? haha... eller ja vene :P).
Femte "Trevligt värre" är att jag har såndär awesome feeling i kroppen efter man har sprungit och jag ligger här i sängen och njuter av den känslan medan jag inväntar "99 saker man måste göra innan man dör" med Erik & Mackan :P
Take caaare :)

Translation:
I started my day with breakfast with the girls at H&M. Very nice, I must say! And then- some unexpected work. Nice #2.
Third "Nice of the day" was going out for a coffee (without coffee lol) with Ninnie.
Fourth "Nice of the day" was a trip to the gym with a date with the threadmill.
Fifth "Nice of the day" is that I'm having this awesome feeling you get in your body after you've been running and I'm laying here in bed and enjoying the feeling and waiting for a- what is suppose to be- an awesome swedish show (with two awesome dudes :P)
Take caaare :)
Bilder från helgen :P / Pics from the weekend :P

4 comments:

glasruta said...

åhhhh låter som värsta bästa dagen :D hihih älskar såna bra dagar! och tack för din fina kommentar! många kramar!

Rand T said...

sounds goood;) love the photos x

james said...

sounds like a good day! i love the feeling after a good run :)

Winnie said...

The Toy Story duvet is so cute!