July 12, 2010

Back to Öland

Lite liten handduk att ligga på, Ninnie, va? ;PLite kallt i vattnet?
Helgen har vart fiiiiin. Hängde med Ninnie så vad mer kan man förvänta sig ;) Sol, sol och mer sol. Värme, värme och meeeeer crazy värme. Men vi fixade en liten pool som vi kunde svalka oss i haha. Nice :P Sen vart det lite volleyboll. Sweeeet.
Idag hängde jag på mor och far till Öland och stannar till fredagen minsann. Ska jobba på brännan juuuee. Lätt att jag har mer färg nu än när jag lämnade Cali haha... Hej, jag heter Victoria, jag har bott i Californien ett tag och nu ska jag hem till Sverige på solsemester hahaha... Det låter det ;)
Jaha nehe planen för mig ikväll är att jag ska tvinga mig till en tidig kväll (Lycka till Victoria. Tack Victoria.) för att gå upp och springa imorgonbitti- tidigt tidigt- den enda tiden som det går att röra sig lite snabbare på i denna värmen. Hehe.

Translation:
The weekend has been lovely. Mostly been hanging with Ninnie, so what else is there to expect ? ;) Sun, sun and moore sun. Heat, heat and mooooree crazy heat! It hasn't been this hot in Sweden in like 16years , or so did the news tell me . Crazy. But we took the awesome "kid pool" out , so that was pretty nice :P And then some volleyball in the evening again woo :)
Now I'm back in/on Öland, an island here in Sweden...staying in my parents trailer until Friday.
Gotta work on my tan tss... It's like "Heyy I've been in Cali the last year/s and now I'm going to Sweden for sun and beach vacation" Haha. Doesn't sound right at all ... tss..
I'm gonna try to go to bed "early" (Good luck Victoria. Thank you Victoria) coz my plan is to go out running early tomorrow morning- the only time of the day you could actually move yourself faster than slow-walking without dying nowadays haha.

4 comments:

Becky Tjandera said...

Yay you're in Sweden ! Seems like it's so hot there ! I love the photos ! Haha . Nice post ;)

Mademoiselle Ruta said...

Sounds like you're having such fun. I wish i could go somewhere for a vacation. Much needed vacation I might add.

FashionJazz said...

U always have the best pics, I love them! Have a stunning day xxx

Mo said...

suuuuuuuunnnnny sweden !! after the winter we had we deserved a great summer !