July 21, 2010

Aunty Victoria

Återförenade igen efter 2 år- jag och min systers barn. Var och besökte min syster Jessica m familj häromveckan... tänker lite extra på dom nu. <3>

Här får ni en fin msn konversation, en helt normal en, mellan mig och Ninnie:

Ninnie says:
okej, tycker du inte om volley eller?
Victoria says:
nej inte riktigt
Ninnie says:
nehe okej va tråkigt... jag trodde du gillade det,, det har verkat så liksom
Victoria says:
Ja, nej inte riktigt.. rätt så tråkigt är det faktiskt
Ninnie says:
jahaaa okej.. men har du känt så innan också liksom? för i så fall undrar jag varför vi har varit där varje dag.. för jag har verkligen inte velat åka dit..
Victoria says:
Ja, nej men alltså du har ju tvingat mig
Ninnie says:
Nej men du har ju tvingat mig!
Victoria says:
Det har jag ju inte ! vad snackar du om kvinna!!
Ninnie says:
eh jo du sa såhär: Ninnie om inte vi åker så dödar jag dig! och så höll du en pistol mot mig!!
Victoria says:
Ninnie, jag höll en pistol mot dig- ja, men det var för att du hade en kniv mot min hals och sa att du skulle skära halsen av mig om jag inte åkte
Ninnie says:
ja men det var ju för att du hade ätit upp min choklad!! det var ju inte för att vi skulle åka! Du tvingade mig genom en pistol och jag hade kniven mot din hals för att du ätit upp min choklad!
jag sa att jag skulle skära halsen av dig om du inte åkte o magpumpades för att ge tillbaka chokladen!
vilket du aldrig gjorde för du tvingade mig att åka dit istället!
you owe me a chocolate!
Victoria says:
What?! I never did that... du är en sån himla lögnare !
nu VILL jag ta choklad av dig bara för det !!
Ninnie says:
NEJ men asså ne!! du ljuger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH!!!!!!!!!!!!! gAH!!!!!!!!!!!!
Victoria says:
Varför skullle ja ens ljuga !?!?!?! Va har jag för motiv??


Haha, random thing att blogga om hahaha.. Bara för att vi är så normala liksom.
Igår var det volleyboll i Östanå istället. I sand. Asskoj. Förutom att jag hade sand på alla tänkbara ställen ever på min kropp, men så äre :P

Translation:
Picture shows me and my sisters kids. I'm indeed an aunt to 3 kids. I feel so old haha. Thinking of them a little more now <3
And the long swedish text is just nothing.. just a random msn conversation between me and my friend. A very normal one, indeed.
Played volleyball yesterday, again. This time in sand, which was awesome ! Although I ended up with sand everywhere possible on my body, but hey- doesn't kill you :P

4 comments:

Marta said...

i'm an aunt too! :D
you four look so adorable!

Mademoiselle Ruta said...

Awww such a cute photo. I have so brothers or sisters so I'll never be an aunt :(

FashionJazz said...

I am a aunt too, love your picture, its looks really special : ) Have a lovely weekend and happy friday xx

yiqin; said...

I am an aunt too! Makes me feel really old..