November 23, 2007

Måste nu..

Nu har jag (för tillfället iaf, och hoppas på framtiden också) bestämt mig för att börja med vattnet. Jag inser att jag är helt dum i huvudet som knappt kan dricka vatten. Yea, you heard me. Men ja ska börja lite smått nu att öka på dag för dag och så får jag se hur jag känner sen. För alltså vatten är en av de underbaraste sakerna som finns på denna jord... Jag säger bara till alla som kan dricka typ 2 liter varje dag, eller bara kan ta ett stort glas vatten när man är törstig, ni tänker (antagligen ne..) inte det men va glada för att ni kan det..
herregud, va lam jag låter nu. det är inte sant. men så är det för mig. men jag inser ju själv hur idiotiskt det är. men det blir verkligen skillnad när jag dricker vatten.. det blir det. men jag måste skita i det. för tillfället.

Jag måste vänja min kropp vid att ha vatten i mig liksom..


Det var vad jag hade att säga idag.


Imorgon ska jag på au-pair möte.. ska bli intressant.. får se vad det har att ge..


/Victoria..

No comments: