November 28, 2007

Frusen natt

ja precis som rubriken säger har jag haft en riktigt isig natt... har liksom inte kunnat vända eller röra på mig och det är typ ett måste för att kunna sova bra för mig...
Det dumma är liksom att vi eldade på kvällen igår och då var det liksom typ 50C när jag gick och la mig... sen vaknade jag typ 3h senare av det var säkerligen frysgrader (om man ska överdriva det hela en aning..).. ne men seriöst det var hemskt!
Och jag hade varken ork eller kraft eller värme nog att gå upp och sätta på elementet så jag log där i mitt isberg till säng... Men typ två timmar innan jag gick upp tog jag mig kraften att gå upp och sätta på elementet och dubbla kläder av allt... det va skönare...

Jaha, idag är man egentligen ledig.. men vi är duktiga som jobbar med vårat projektarbete i skolan... men imorgon däremot har vi studiedag... sköna dagar man kan ha då :D

/Victoria

No comments: