December 16, 2013

Todays WOD

Dagens crossfit levererade som vanligt !
Warmup, 2 rounds:
15 squats
15 burpees
15 mask
15 superman

WOD: 5 RFT (Rounds for time)
A)
5 Goblet Squats 24kg/52lbs (jag körde 20kg/I took 44lbs)
10 Deadlifts 40kg/80lbs (jag körde 30kg/I took 66lbs)
15 Boxjumps
B)
50 double unders or 150 singles (jump ropes)

Sen körde vi en after bash med sprints, ribbstolsklättring och pushups. Var lagom slut efteråt!
Nu har jag och Andreas smällt i hos hemmagjorda hamburgare (jag: vegetariska) och A har stuckit till jobbet, och jag ska köra dubbla pass idag tror jag. Ska köra löpning ikväll då jag skippade det igårkväll när jag kom hem!

Translation:
Todays Crossfit WOD kicked ass- as usual!
You can read it above here :)
We ended the workout with an after bash with sprints, climbing and pushups! I was pretty tired after ;)
So I might go running tonight also. I never got to the gym last night, and my legs are well warmed up from this WOD so I might just go for it :P

No comments: