December 05, 2013

Make something better!


Jag tror jag hade den mest meningslösa dagen nånsin idag! Ingen motivation till nått, inte ens skönt att vara ledig, hade hellre typ jobbat eller åkt hem till Vetlanda eller, eller..eller ja i princip vad som. 
Gick iaf en sväng till bibblan för att läsa lite konditionslära. Det var det roligaste jag gjorde under min dag, i princip. 
Men jag bestämde mig på kvällen, bättre sent än aldrig, att vända denna omotiverande dagen till något bättre genom att pumpa lite på gymmet. Och det var så skönt! Köttade slut på mina lats och quads. Bästa sättet att avsluta denna dag och nu blir det lite zappande på tv med bästa sällskapet som finns- min finaste :)

Translation:
I think I had the most worthless day, ever, today! I had zero motivation to do anything, I didn't even enjoy having a day off from work. I could have might as well been working, or gone home to Vetlanda or... yeah, I could have done just about anything.. oh well.. 
But I decided to do something better in the evening, so I went to the gym and worked on my lats and quads! Felt so good, and I'm really happy I went there coz the whole day feels better now haha. 
I'm ending this day with just chilling infront of the tv with the best company - my man :)

1 comment:

Kim said...

Some days just aren't productive - at least you got in some gym time and now an evening with your guy!!