June 19, 2013

Munksjön gym

Jag drog mig sååå många timmar med att träna igår. Kunde inte bestämma mig för vad jag skulle träna, eller var eller hur... ja, ni förstår... så jag fick massa annat gjort istället och sen när Andreas kom hem sent från jobbet kände jag att ne, nu måste jag ju faktiskt röra på mig annars blir jag galen haha.
Så jag gav mig ut, med ingen plan alls i huvudet, utan gör vad kroppen och naturen känner för. 
Sprang runt Munksjön och bort till utomsgymmet som finns där. Körde massa intervaller så som sprints, höga knän, armhävningar och ja, kroppsövningar som inte kräver några vikter, eller maskiner eller sånt. Det behöver inte vara svårare än så :) 
Trots att jag hade vart så trött och omotiverad timmarna innan lyckades jag (som alltid vid sånna tillfällen) köra tills jag inte hade en svettdroppe kvar i kroppen haha. Helt sjukt vilket pass det blev. Ibland är jag min egna bästa personliga tränare, så är det :D
På vägen hem snap:ade jag ett par fina bilder av den vackra omgivningen här.

Translation:
Maan, I wasn't motivated at all yesterday to work out. I couldn't decide what kind of workout to do, or where to do it etc. But then late at night I was like, yeah it's now or never haha. 
So I went out for a run around the lake and then I stopped at the outdoor gym for some interval training, like sprints, pushups, situps etc- the kind of workouts where you need nothing but your own body- it doesn't have to be harder than that :)
Even though I didn't feel like working out the hours before that it turned out to be a GREAT workout (as it always is when I'm in those situations) and I didn't have ANYTHING more to give at all once I quit. I was exhausted. Sometimes I'm defintitely my own best personal trainer :D

4 comments:

Kim said...

Sounds like the best kind of workout!!
And, those pictures are gorgeous!!!

Emelie said...

Tack Victoria! :) Blir så glad när jag ser att du kommenterat inne hos mig! :)

Wow... Vilken vacker runda du måste haft! Svårt att låta bli att stanna upp och ta en bild eller två när solen är sådär vacker :)

h said...

Beautiful sunset/sunrise photos! Looks like a lovely time.

Malin Aurora said...

Åh så vackert ljus!