June 06, 2013

Loving life

Igår vaknade jag till vårat alarm som kvittrar fåglar och jag kunde inte vaknat på mer rätt sida än så! På toppen humör verkligen. Hoppas nästan upp ur sängen och var glad att vakna upp ytterligare en dag i underbara Jönköping tillsammans med min bästis vid min sida och ett riktigt nice jobb att gå till. Ne, saker och ting kunde faktiskt inte bli bättre just nu. Eller tja, Ninnie skulle kunna bo här om jag fick önska efter något så klart, MEN man kan inte få allt här i livet så jag får va nöjd att vi bor inom räckhåll iaf :D

Translation:
I woke up feeling amazing yesterday ! Like really great, you know when you feel EXTRA good about everything. I was in a great mood and was loving life ! Waking up in Jönköping in our awesome apartment next to my best friend and having a great work to go to- life just couldn't be better! 
I really hope YOU feel the same way!! :D

1 comment:

Kim said...

Love this - best way to wake up ever!!!