May 23, 2013

This week

En liten sammanfattning av veckan. Det har blivit några morgonträningspass, då jag oftast är så trött när jag kommer hem sent från jobbet nu för tiden haha. Men morgonträning är gött! Enda negativa är att jag inte vill lämna den syn jag vaknar till varje dag ^^ 
Idag och imorgon slutar jag 14 och det är riktigt skönt att vara ledig på eftermiddagen. Idag blev det en Subway på stan medan alla Bal-bilar kom cruisandes genom stan för gymnasieelevernas stora bal. 
Från och med idag har A övergivit mig för Gotlands ruiner hela helgen, som tur är fick jag hit syrran så jag inte är alldeles själv :P 
Nu ska jag ha mig en myskväll själv hemma med film och så blir det nog ett godispåse-inköp dessutom ;)

Translation:
A sum up of the week. I've mostly worked out in the mornings this week since I'm so tired when I come home late from work haha. But I like morning workouts! They're awesome. 
Nice thing is I'm off at 2pm tomorrow and I have the whole afternoon off. Today I had a subway with A and it was soo yummy! Love Subway. Only thing I'm missing is avocados which they have in the US. 
A has obanded me through the weekend so I'm all by myself, good thing I was able to get my sister to come here, so I won't be all alone ;)
Ok, time for me to have a nice evening at home, with a movie and probably a bag of candy :P

1 comment:

Kim said...

I would not be a fan of the no avocado thing - love them!!!
Have fun with your sister!!