May 24, 2013

Rainbow nails

Mina naglar behövdes piffas upp och då får man passa på när killen är borta så han inte klagar på doften av nagellack och aceton haha! Åh jag blir så glad av att kolla på mina naglar nu :D
Fredag! Ledig imorgon och då kommer syrran och vi har massa planerat ! Kommer bli fint och så längtar jag massa till söndagkväll :) Att jag ens ville bo själv i en egen lägenhet innan kan jag knappt förstå nu haha, jag vill ha company jämt! Aldrig vara själv, nejnej haha. 
Nehe, nu kommer Emelie hit för en kväll med...tja, vadsom, lite Wii, lite film eller vad som :)

Translation:
My nails needed a makeover and I thought I'd do while my bf is out of town so he won't have to complain about the nailpolish smell haha! Ah, everytime I see my nails now I get happy :D
Friday! And I'm off tomorrow and my sister is coming and we've got a lot of plans. It'll be a good time and also I can't wait 'til Sunday night!! :) I can't believe I wanted to live by myself before haha, I want company all the time, I never wanna be alone ^^ 
A friend of mine is coming any minute now for a game/movie night! :)

1 comment:

LOLA FINN said...

hahaha... :D I will do the same with my nails!!! I got so much nailpolish for my birthday... and I did not know what to do with them. NOw I know it :D