May 16, 2013

Den där pricken över i:et..

Såhär spenderade jag min förmiddag innan jobbet kallade. Alltså balkong is the shieet! Blek som en fis är jag, men det ska vi jobba på framöver :P
Kan inte fatta hur mycket flyt jag och A har haft sen vi flyttade till Jönköping. Jag har fått jobb på världens bästa ställe, han har fått jobb, vi har världens bästa lägenhet (med balkong OCH walk-in-closet OCH tvättmaskin OCH diskmaskin haha), det har vart fint väder här nästan varje dag sen vi flyttade in och vi får äntligen sova i en 160-säng haha. Och att vakna jämte min fina plutt av att han säger "det är en fröjd att vakna upp jämte dig varje morgon" är pricken över i:et :) 
En ledig helg på det och jag gillar läget :)

Translation:
This is how I spend my time before heading to work this morning. Having a balcony rocks ! :D 
I can't believe how lucky me and A have been since moving to Jönköping. I've gotten a job at the greatest place, he's gotten a job, we have a great apartment (with a balcony AND a walk-in-closet AND a washing maching AND a dishwasher haha), and it's been lovely weather almost every day since moving here. Oh, and we finally get to sleep in a bigger bed haha. And waking up next to my best friend saying "it's a delight waking up next to you every morning" is just the icing on the cake :)
Having the weekend off won't make my situation worse, really ;)

No comments: