November 24, 2012

Peace!

Idag jobbade jag min första "officiella" dag på Lagerhaus. Känns super! Och kollegorna är verkligen toppen! 
Sen blev det ett fint pass på gymmet ! Själv på tjejgymmet, yeah! Vem spenderar en lördagseftermiddag på gymmet? Uppenbarligen ingen förutom jag ^^ Hade mina nya lurar på mig och man vilken bass det var i dom, grym pepp ju ! :D 
Sen ikväll skulle jag skypat med Ulli, men det blev förskjutet ytterliggare en vecka el två. Suck! Aja, det kommer bli av so it's cool :P 
Blev/blir en myskväll hemma för mig själv (än så länge iaf) för Andreas är och tränar med en polare!

Translation:
Today I worked my first "official" day at my new job. Feels great, and so does the people I'm working with!
Then I hit the gym! I had it all to myself today haha yeah! Who spends a Saturday afternoon at the gym? Apperently no one but me ^^  Wore my new headphones, and they were bloody awesome! The bass was great and it pushed me so much :D
Then I was supposed to skype with Ulli, but it was prosponed. Again. Oh well, she'll go to my house in America eventually so it's cool :P 
So instead I'm having a nice and cozy evening at home! 

1 comment:

Anonymous said...

älskar lurarna!!!