November 01, 2012

Lake of Växjö & United States of Skype!

Häromdagen tog jag mig en liten promenix runt Växjösjön. När solen lyser är det bra allt fint där alltså! :)
Imorgon åker jag hem till Vetlanda för att vara där i en hel vecka! Kommer sakna ihjäl mig av Andreas, men jobb kallar och det ska bli awesome :)
Och imon på kvällen så ska jag skype:a med Ulli som är i USA. Hon ska åka till huset jag bodde i när jag var där och packa en resväska med lite av dom grejjerna som jag fortfarande har kvar. (Tänk att jag lämnade efter mig 2år av prylar där när jag åkte till Sverige). För dom som inte vet så, när jag åkte hem till Sverige så var tanken att jag bara skulle vara där i 4 veckor, så jag tog ju endast med mig en resväska med typ "sommarsaker" som skulle räcka i en månad. Sen fick jag ju inte åka tillbaka, så bakom mig lämnade jag ett rum med kläder, prylar och diverse saker som jag sparat ihop i 2 år . 
Ulli var snäll och skickade tillbaks en resväska för 2 år sen med massa av mina saker, och nu får hon äran igen :P 

Translation:
I took a walk around the lake of Växjö the other day, and it was such a nice weather so it was really beautiful! :)
Tomorrow I have to go to Vetlanda for an intire week :( gonna miss Andreas like crazy, but what are you gonna do, work is calling (yey!!) :)
And tomorrow, in the evening, I'm gonna skype with Ulli who's in America. She's gonna go to the house I lived in when I was in the US and pack a bag of my stuff (that I still have there after almost 2½ years in Sweden!). For the ones of you who do not know, the plan was for me to just go home to Sweden for 4 weeks in the summer of 2010, and then go back to California. But I wasn't allowed, therefor I still have 2 years of things in my room there haha. And when I came to Sweden, all I brought was like 1 bag with summer stuff that was good enough for a month... so yeah, I have quite a lot of stuff there haha *sigh*
And Ulli's nice to go there and pack some stuff for me (again) and bring to Europe when she comes here ! :P

No comments: