November 17, 2012

Det börjar likna något nu

Jag jobbade första dagen igår på Lagerhaus. Utbildningsjobbade, och det känns kanonbra! Skönt att mycket är likt H&M, typ kassaskärmen iaf haha. Folket som jobbar där verkar helsköna och väldigt lätta att jobba med! Tummen upp för det :)
Och jag var så sjukligt trött igår hela dagen (dock kände jag inte av det när jag väl jobbade) och när jag kom hem hann jag inte mer än att slänga i mig lite mat, och sen däckade jag från 21-00 haha! Som sagt, jag var trött ^^
Idag kommer mamma, pappa, syrran & micke hit! Ska bli spännande och se om vi får plats :P

Translation:
I had my first day at my new job yesterday. It was an education-get-to-know-everything day! It feels really good, and the people working there seems awesome! Thumbs up for that :)
And I was insaaanely tired all day yesterday (except for when I was at work) and when I got home last night all I did was like eat and then I feel asleep from 9pm to 12am haha. As I said, I was tired ^^
Mom, dad, my sister and her bf is coming here today. Let's see if we all can fit in our little apartment :P

No comments: