October 25, 2012

Mission clean apartment

2½h tog det för mig att städa min lilla 20kvm lägenhet igårkväll. Var inte hemma förrän 22:20. Satte inte igång förrän typ efter sju nån gång då jag, med resten av Vetlanda, var på torget för att kolla på Team Putte när dom uppträdde. 
Handskurat golv och skinande toalett och kök, i det skicket lämnar jag nu över min vackra lilla lägenhet på Kvarngatan till nästkommande hyregäst. Hoppas hon/han gillar den lika mycket som jag har gjort!
Nu: jobb. Sen: lämna över nyckeln. Senare: hem till Växjö! :)

Translation:
2½h hours. That's what it took for me to clean my little apartment last night. I wasn't home before 10:20pm. 
I scrubbed the floor with my bare hands (since I dont own a mop haha) so I'm leaving the apartment in a topnotch condition ! So hope the next person living there will like it as much as I did :)
Now: work. Later: leave the key. Even later: Return to Växjö!

No comments: