October 15, 2012

Henrik Fexeus and weekend!

Oj nu har det gått ett par tomma dagar här.. Har varit lite busy ^^
I fredags när jag kom hem till Växjö gick jag och Andreas direkt till Växjös konserthus (tror jag det var haha) och kollade på en föreställning/föreläsning med Henrik Fexeus. För dom som inte vet vem han är, är han en "mentalist"/tankeläsare och författare för att fatta det kort. 
Alltså allt jag kan säga om dom 2-3h vi spenderade där var att det var helt sjukt!! Asså sakerna han gjorde var mindblowing verkligen ! Mer än så har vi lovat att inte berätta ^^

I lördags låg jag i säng till typ 2-3 för ja hade sån fruktansvärd huvudvärk. Sen gjorde jag mig iordning för jag ar bjuden på födelsedagsfest på campus med gamla gymnasiekompisar. MYCKET trevlig kväll vart det!
Igår vart det pannkakor till brunch och på kvällen var jag kreativ och gjorde en kladdkaka i micron :D MUMS!

Translation:
Oh, a few days of empty here. Been a little busy ^^
On Friday when I got back to Växjö from Vetlanda me and Andreas went straight to a show held by a "mindreader" aka writer named Henrik Fexeus. His show was mind blowing! Crazy ! All the stuff he did was just insane. We promised we wouldn't spill more... :P

On Saturday I stayed in bed 'til like 2-3pm coz I had such a headache. Then  I had to go up coz I was invited to a b-day bash on campus with some of my high school mates. Turned out to be a great night!
Yesterday we made panncakes for brunch and at night I made a brownie-kind-of-cake in the microwave ! Mmm turned out sooo good ! :D


No comments: