February 24, 2012

3h workout!

Igår var jag ledig! Jag har ju typ alltid åkt till Växjö på mina lediga dagar på senaste tiden, men igår var jag hemma. Dagen var så sjukt välbehövlig för mig själv. Jag började förmiddagen med att gå till gymmet. Där stannade jag i 2h, och jag körde stenhårt blandat kondition och  styrka och jag var helt skakig efteråt. Asgött!! 
Resten av dagen chillade jag mest, cyklade till Erikshjälpen och fyndade en fin orange matta :) och några LP skivor som åker upp på vägen inom kort :)
På kvällen låg jag mest och kollade på tv och hade det gött, sen vid typ halv åtta såg jag att det fanns en plats kvar på spinningpasset på gymmet. Så helt impulsigt bokade jag det, slängde på mig träningskläderna och traskade iväg till gymmet. Det bästa jag kunde gjort. 
Så ja... avslutade dagen med en timmes spinning, vilket gjorde att min totala träning blev 3h. Och 3 intensiva timmar dessutom! Jag sov gott inatt kan jag lägga till :P

Translation:
I was off yesterday! Lately I've always spend my days off in Växjö, but yesterday I decided I'd be home and just have some me-time. And it was good for me! I started the morning off my hitting the gym. I stayed there for 2h, and I was exhausted after! I did a mix of cardio and strenght and my whole body was like shaking after haha! Soooo nice!
The rest of the day I was just chilling at home, and I also went to a second hand store and brought home an orange awesome rug :) and some vinyls which will be added to my wall soon :) 
In the evening I just hung out at home, watching tv and then at like 7.30pm I saw that there was a spot open for  a spinning class at the gym. So I booked it! Put on my clothes and went to the gym. The best decision of the day ^^
So yeah.... I ended the day with an hour of spinning, which added an hour to my already 2h of working out. Not only that, but 3 INTENSE hours! I had a good night sleep tonight :P

1 comment:

ninniej said...

du e så duktig torskismorsk! <3