October 25, 2010

(pndr) To weigh in the mind with thoroughness and care

Känner ni ibland att ni inte kan vara själva med era egna tankar? Gör jag. Jätteofta. Det är därför jag typ alltid måste lyssna på musik för att somna in. Eller kolla på någonting tills jag somnar.
Jag tror jag är i en liten svacka nu. Jag är inte bra på jättemkt men jag är jättebra på att tänka alldeles för mycket på saker. Grubblar på saker hela tiden och jag gillar det inte.
Plus att jag just upptäckte att mitt tangetbord är fruktansvärt äckligt.
Kul iaf att man gjorde en person lite glad i helgen :)

Translation:
Do you ever feel like you can't be alone with your own thoughts? I do. All the time. That's why I mostly all the time have to have music when sleeping, or before I go to sleep. Or something to watch that'll make me fall asleep so I won't have to deal with it.
I think I'm in a little slump now. I am not good at a lot of things, but I'm great at thinking way too much. I ponder too much and I don't like it.
On top of that I just realized how dirty my keyboard is.
At least it feels good to have made one person happy this weekend :)

This is how Sweden looked like a few days ago. Sigh. No wonder Victoria is a little low.
...... and I honestly do apologies for a depressing post.

4 comments:

Sara said...

So sorry that you are so down! I hope that things get better soon :(

Debbie said...

Jag kollar alltid på tv innan jag somnar. KAN inte somna om det är helt tyst.. Man blir typ beroende.. Skitkul för elräkningen.. haha

Emelie said...

Åh, tack så mycket för dina kommentarer Victoria! Tack tack tack!

Hm alltså... Calle berättade att du inte "fick" vara kvar i USA med ditt greencard/visum. Måste varit sjukt tråkigt. håller du på att söka ett nytt sådant?

Härliga höst-bilder på dig och Ninnie längre ner! Härliga!

Kram!

Violet E. said...

cool pics :0