October 29, 2010

1 Minute with Victoria

Någonting jag tycker om med mig själv/Something I like about myself
...... Kan jag skippa denna?? Haha... /Can I skip this one?? haha

Någonting jag inte tycker om med mig själv/Something I don’t like about myself

Jag tänker och grubblar för mycket.
Bland annat. /I think and ponder too much. Among other things....
Detta är jag rädd för/I am scared of ...

Vara 70år och inte vara nöjd med vad jag gjort i mitt liv/
Being 70 and not being happy with what I’ve done in my life.
Bästa känslan/Best feeling
Lycka/Happiness

Värsta känslan/Worst feeling

Ångest/Anxiety.

Min käraste ägodel/My dearest possessions
Familj & vänner/Family & friends

Favoritkläder/Favorite thing to wear
Easy one- leggings.

Tv-program jag gillar/TV-shows I like
The Big Bang Theory, Flight of the Conchords, The Office, The IT crowd

Jag tror på/I believe in

Jag VILL tro på att saker och ting blir bra tillslut/I WANT to believe that things will turn out for the best in the end.

Person jag beundrar/Person I admire

Alla som någonsin haft ett stort mål i livet, hållt fast vid det och lyckats!/Anyone who ever had a big goal in life, held on to it and succeeded!

Det här tycker jag är snyggt/I find this attractive
Bruna ögon/Brown eyes .

Vet du om någon är kär i dig?/Do you know anyone who’s in love with you?
Nope..
Bästa/Värsta åren i ditt liv/Best/worst year(s) of your life
Bästa/Best 2008-2010. Värsta/Worst 2005-2007ish

Worst years
Best years :)

Vad har du för spellista nu?/What’s on your current playlist?
En blandning mellan nyheter från/A mix with new stuff from Needtobreathe, Paramore, Jason Aldean, Joshua Radin & Weezer.

Vilken är din favoritrestaurang/What’s your favorite restaurant
Hmm... Måste vara Chipotle i usa (Ta hit till Sverige, tack??)/ Fast food- Chipotle .. Mmm, give me their guacamole!!
Vill du hoppa bungy-jump eller fallskärm?/
Do you wanna do bungy-jumping or skydiving?
Heck YES!

Chips vs popcorn?
Popcorn

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?/Have you ever been in a Beauty contest?
Haha Yupp...........
Har du vunnit en prispokal någon gång?/Did you ever win a trophy?
Många. Då jag gick på gymnastik när jag var yngre./Plenty. I did gymnastics before.

Är du bra på matlagning/Are you good at cooking?

Ärligt- Nej. /Honestly- No.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? /Do you believe in love at first sight?
Kanske.... jag tror även på kärlek som växer fram/Maybe... I also believe in love that grows

Kan man vara vän med sitt ex?
Can you be friends with an ex?
Ja.. eller det beror ju såklart på situationen liksom../ Well yeah of course.. depending on the situation obviously...

Röker du/Do you smoke?

Nope.

Vad är din högsta önskan just nu?/What’s your biggest wish right now?

Att får studentvisum och plugga i usa./To get a student visa and study in the US.

Är du blyg?/Are you shy?

Om du hade frågat mig 2 år sen hade jag sagt JA.
Nu- inte alls lika. /If you would have asked me 2 years ago it would have been a definite YES. Now- not so much.
Saknar du någon extra mkt nu?/Do you miss a certain someone?

Oja /Oh yes

Hur skulle dina vänner beskriva dig?/How would your friends describe you?
Haha. Om du är min vän får du gärna skriva ;) /If you’re my friend, feel free to answer ;)

9 comments:

ninniej said...

Helt asnice fårgor! Kanske jag rent utav stjäler en dag! if thats okay...

okej jag tror jag kan räknas som din vän så du är: Bäst,underbar,finast, snyggast,roligast, enivis ;), knäppast, coolast och igen HELT BÄST!

Violet E. said...

yesss!
cool pics :)

Ashley said...

Great to know you! :) You're very pretty, too.

Have a great day (and Happy Halloween, if you celebrate it)!

Sara said...

lol I love that picture of you with the sticker on your head! :P Reminds me of something I would do, lol.

Sara said...

lol I love that picture of you with the sticker on your head! :P Reminds me of something I would do, lol.

Winnie said...

Cute photos. Also hope that your wishes come true and you get to be reunited with the US!

Becky Tjandera said...

What a cute post ! Aww I want to go to US to study too :(

Nicole said...

Lol I love that picture of you with the sticker on your head! :P
www.ocean-of-photos.blogspot.com

miss annie said...

your blog is so cool!