February 25, 2010

Man, pay attention next time !

Idag vart det trevlig frukost ute med Eva och Adela. Sen lite ärenden och sånt där roligt.
Idag vart jag så irriterad på en gubbe som va ute och gick med sin hund- i öronen hade han lurar och han kollade ner på sin mobil. Och bara korsade gatan utan att kolla sig för. Ja menar, jag såg ju honom, men han ska ju ha som plikt att kolla innan man korsar en gata (alltså jag snackar inte övergångs ställe, utan bara an vanlig gata, mindre gata). Och sen när ja stannar för honom kollar han upp och ger mig världens irritations blick som att jag gjort ngt fel när det är han som går där i sin egna värld. Gah, oh well, inte mkt att bry sig om men iaf haha.
Annars inte mkt intresant på min sida av jordkloter hehe.
Här är några bilder från "The pillowfight" på alla hjärtans dag :)

Translation:
I had a nice breakfast out with Eva and Adela today. Nice nice., yes Then just did some errands and stuff.
And I got so irritated at a man today- he was out walking his dog, with music in his ears and his phone in his hands, looking down. And just like that he crosses the street without even looking. I mean I saw him so I cou
ld stop but I mean he have to look before he crosses a street (and it wasn't even a street where you should cross,just like a smaller street). And then when I stop he looks up and gives me such a killer look, like I had done something wrong. Dude, pay attention next time ! seriously. Oh well, not much to do , but still you know haha. And well, not much else interesting about this day really.
Here are some pics from the pillow fight on Valentines Day (I stole them from my friend Nadine ^^)

3 comments:

Iulia Romana said...

Oh goooooooosh,pillow figth,that's so amazing :):X

carro said...

dude, vart använder du för redigeringsprogram? alltid tyckt att dina bilder är awesome :)

carro said...

vart? bra att jag kan svenska... vad* menar jag ju, haha!