November 06, 2009

Shoooortcut

Ibland vill jag bara ha sådär coolt snyggt kort hår alltså. Hade vart asballt. Men till 1.0.0.p.r.o.c.e.n.t hade jag ångrat mig. Tänk bara den dagen då jag bara vill kunna slänga upp håret i en knasboll liksom. Det går ju inte då. Sen tror jag ärligt inte att jag är en kort-hår-person.
Sitter och kollar på Nick & Norahs Infinite Playlist. Gillar den! Bra soundtrack har den med.
Har ingen aning om när min värdmamma kommer hem ikväll, men hoppas att hon kommer tidigt (eller a, tidigare än sent iaf) för jag har verkligen spring-energi i kroppen nu som bara vill ut! Men, det är inte så stor chans att hon kommer komma tidigt, vilket är bajsigt ikväll hehe.. Men men, imon är det fredag och jag har ingen klass. Sköönt...

Translation:
Sometimes I just really feel like having a short cool haircut. Would've been superpower nice. But I know that I would regret it 1.0.0.p.r.o.c.e.n.t. Just think about the day when I all I won't to do is put my hair up in a messy bun. That's just not gonna work then. And honestly, I don't think I'm a short-hair-type.
Watching Nick and Norahs Infinite Playlist at the moment. Like it ! Good soundtrack too.
I have no idea when my hostmum's gonna be home but I really hope she'll be home early (well earlier than late) 'cause I have all this running-energy in my body at the moment that just haaas to come out. But the chance is not all that big that she will be early, which is buuu tonight hehe.. Oh well, tomorrow's Friday and I don't have my class. Sweet, yes.

13 comments:

ELIN said...

Gudars vad fin du ar i kort har, klipp dig kvinna ( : haha. Men gor det inte sjalv, jag upptacker varje dag nya harstran som bara star rakt upp haha.

Victoria said...

Hihi Taaack vännen :D Ja vem vet, nästa gång du ser mig aknske det är av ;P nedå, inte ritkgit... det skulle inte va lika fint i verkligheten,... hehe.. HAha, ja du har några korta partier, ja.. hahaahha

Crystal Ball said...

You have such pretty eyes and hair. I used to have really long hair and I cut mine. It was so silly of me because now I want my hair to be long again!

divanaurlopie said...

new hair? ;] cool

Mamma said...

Neeeeejj klippt dig inte va du än gör!!! Du har ju så fint hår! Kram

Anonymous said...

Oh my god, your hair! :D
It's cool :)

Victoria said...

Mamma: Haha, ne du vet att ja aldrig skulle göra det... långt hår är ju det enda som har hört man ska ha hela mitt liv ju ;) från dig alltså... hehe..

Sara said...

Jag älskar din blogg! Du tar så fina bilder och så är det kul att läsa om hur du har det som au pair! :) Själv väntar man fortfarnade på en familj men förhoppningsvis hör någon bra av sig snart! :) Btw, den filmen är så söt! och bra musik har den också :)

Lexy @ QUIRKY EXPLOSION said...

You're so stunning! I would love to have short hair, too, but I'd regret it, too! I think it's so edgy and unique. Besides, my face is so round, it would NOT be flattering at all!
Thanks so much for stopping by!
girlwiththebowtie.blogspot.com

cassandra noëlla said...

i dont think i could ever cut my hair short.
i need my hair loooong.
i remember once when my hair was down to my butt .. and i cut it to my shoulders. i hated it so much. i looked like a child.

long hair is just fun !

Mo said...

wooo you would look cute ! but i totally understand, i feel the same...i want to..but im always to scared...plus..i've done it before...and even if i like it i seem to always go back to long...

mickis said...

åh va sött me kort hår! :)

Valencia Lia said...

Gave me a shock !! You didn't cut your hair right ?? I thought you did. heeee

And I don't think I'll ever cut my hair short again. I did twice my whole life.
Cried the 1st time,hated it the 2nd.

So sorry,I've been missing up on your posts. Having too many to catch up on now.