June 22, 2008

You've got Mail

Fick precis ett mail i inkorgen. Av en Mr Spencer.
I need an aupair, i live in Gloucester shire UK, i will like to know
if you are available and let me know if you have a valid visa to work in the UK.
RegardsJames Spencer

Varför får jag bara från personer i England. Hello, I want to go to The United States.
Alltså, dom som jag får personligen av är av dom som är medlemmar på olika au-pair-sidor,
där jag har min profil liksom..

Om jag har fått typ 20 förslag har det vart kanske uppdelat såhär:
14 från England
1 från USA (good job America! )
1 från Tyskland (Ja, det har alltid vart min största dröm att åka dit. Or Not)
1 Frankrike (Snacka franska? njea, inte riktigt min grej alltså.)

Well, well, det kommer nog snart någon bra familj till mig.
Varje gång man ser att det är ett nytt mail som har med au pairgrejset att göra man blir
liksom lite exalterad sådär.. lite pirrig, lite spänd och uppspelt.. Haha, det är roligt...

No comments: