June 13, 2008

BusyBusy

Det blir mkt jobb i helgen, och inte får jag njuta av FF som jag har hemma. Imon blir det jobb mellan 10-20. Och söndag 8-14. Men jag ska inte klaga, jag kunda vart arbetslös.
Nu sitter jag och kollar på en Babyshamble-spelning från ngt år från Hultsfredsfestivalen. Jag skulle vilja gå imorgon faktiskt. På Miss Li. Det skulle va nice. Och Linkin Park hade också vart lite roligt. Men mest Miss
Li. Well, well... Får kolla på spelningarna på internet sen hehe...

Jag har fått väldigt goda omdömen av min "arbetsgivare" eller vad man ska säga. (jo men det säger man nog..). Hon sa att jag är klockren som extrajobbare. On the top of that sa hon att hon och en som jobbar på HemOchVila i stan hade suttit och prata om mig, att jag hade sån cool stil. Haha. Sånt hör man inte varje dag. Men det är ju roligt att folk tycker jag har cool stil. Tss...

/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

jag har också kommit på att man faktiskt skulle gå på HUltsfredsfestivalen ett år asså... Va tusan va de går för dej då... Du ser ALLA tycker om dej asså, just what I've been saying... men inte lika mkt som jag tycker om dej hhee

Anonymous said...

Ja, du har ju faktiskt riktigt cool stil :) Puss.