June 07, 2008

Back on Track. Student 2008

Så ja, datorn är fixad och jag har tagit studenten.

Det är sjukt. Detta året var det jag som var studenten och jag kollade inte bara på... Weirdo...
Men fy tusan va jag kommer sakna min klass. Bättre klass får man leta i år och dar på, ska jag tala om.. Asså fy..
Hela dagen igår med klassen var superbra. Hade så kul, och på kvällen dansade vi som tjyven (jag som inte ens dansar på discon dansade.. haha.) Men det var så roligt. Skulle kunnat stanna hela natten lång, men då skulle jag bara börja gråta (ännu mer).
När vi gick började alla (förutom lite okänsliga killar hehe) gråta. Det var inte lätt att hålla tårarna tillbaka alltså. Fy tusan. Skulle kunnat bara stå där och krama om alla tills jag dör typ. Så kändes det.

Men ja, nu börjar allvaret då eller... Började med att jobba ida klockan 10 hehe.. och sen blir det hela veckan lång jobb... well, well...
Och just det, jag fick pengar i studentpresent (bl.a) och jag ska nu köpa en laptop hade jag tänkt mig. Trevligt värre.

/Victoria

No comments: