February 27, 2008

Onsdagen den 27 februari


Sitter här nu med svullna händer och blodådror hehe...
Har precis tränat. Nice bajs va det.
Skulle egentligen inte gjort det idag för jag verkligen kände inte för det idag när jag kom hem, har värsta inlämningarna och sen var det värsta regningt och jag vill bara lägga mig framför tv:n med en stor kopp té...
Men det blev att sitta framför datorn iaf när ja kom hem... asså jag verkligen gör aldrig mina läxor. Alltid i sista stund typ.. ja skjuter verkligen det framåt hela tiden...
Men så gjorde jag lite (! hehe) iaf och så ville jag ha ett avbrott och då passade det bra med lite crosstraining... sort of..

Hade min 4 (? I believe..) körlektion idag... Gick la sådär idag, va.. hehe... Jag stannade bland annat inte vid en STOPP-skylt. Och det är ju inte så bra om man ska ta körkort, inte... Well, well... man lär ju sig av sina misstag, right :P
Imorgon måste jag gå till en affär och prova kläder och skor inför en modevisning på Fredag.. Lite nerver är det väl.. eller inte för själva modevisningen så, men det är ju lite för flashigt.. Bara jag inte måste ha på mig en spänd tröja och ett par spända jeans.. uuh, nej.. usch. Se mig i sånna kläder, nedu, det är ingen vacker syn kan jag tala om.. Helst skulle ja vilja ha leggings och klännign typ.. en lite pöse klännign liksom...
Sen vill jag heller inte att någon opassande person ska komma och kolla heller..
Visa upp mig sådär bara, ne det vill jag ingen ska se haha..

Ne, nu ska ja snart gå och kolla på;
- Vänner
- Rent Hus
- & Top Model..


/Victoria

No comments: