February 16, 2008

Lov & Sthlm

Nu är jag hemma igen efter att ha vart i huvudstaden i 2 dar.. har vart skönt.. shoppat lite och så... min mage mår aldrig bra när jag är borta sådär, men nu är jag hemma och kommer tillbaka till mina rutiner igen hehe...
jag har också kommit fram till att jag inte ska gå på balen. Kan tyckas tråkigt, men jag finner faktiskt inte mkt positivt med det när jag väger för och nackdelarna med det...
- För det första kostar det pengar (pengar som jag mkt hellre lägger på annat),
- jag kommer inte vara fin i ngn klänning..
- jag kommer känna mig obekväm när jag går på röda mattan och alla kollar på mig..
- jag skulle ändå liksom gjort mitt hår och smink själv så jag kan lika gärna vara fin på studenten..
- det kommer nog inte, för mig, vara så roligt att vara där inne där man typ äter värsta gormématen och dansar... inget som tilltalar mig precis..
det positiva skulle ju vara det att;...
- man går bara på en bal en gång i sitt liv..
- det kan vara kul att gå på röda mattan en gång i sitt liv..
- man är lite utanför om man inte gör det. typ...
Så har jag resonerat..
Kollar lite halvt om halvt på melodifestivalen nu, och asså vad var grejjen med The Nicole? Hur dålig för man vara haha... föll inte mig i smaken iaf..
Well, well, ska väl gå och lägga mig snart och kolla på Tv4-filmen... ska gå upp tidigt (eller tidigare iaf) imon för jag ska upp och dansa...
/Victoria



No comments: