January 23, 2008

Sjuk igen

Usch va jag hatar att vara förkyld på "Victoria-sättet" = att det rinner i ögonen så att ögat blir helt muppigt.
Så nu är ja hemma från skolan.. asså i början är det alltid rätt skönt men nu känner man lite såhär ne va dumt att missa skolan.. det som är bra att idag har vi bara 2 lektioner så det är rätt lugnt då..
Igår va ja me hemma men hade en körlektion och den kunde ja typ inte avboka så det va bara att pallra sig ner och köra en runda.. men det gick rätt bra ändå, trots att jag satt och grät i bilen haha.. men men, det är sånt som ingår i livet!
Vaknade inatt och kollade på nyheterna och hörde att Heath Ledger är död. Sånt är konstigt alltså, när folk bara dör sådär helt plötsligt. Hoppas han dog på ett bra (?) sätt och vilar i frid, typ.
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Tusen tusen tack ör dina fina ord. Dom betyder verkligen mer än du anar!! :)
Jättefin blogg du har, har du gjort all design själv?? :)

Anonymous said...

Jag tycker det var jättefint, jag önskar jag hade den talangen, tyvärr är det inte min starka sida haha :)