January 29, 2008

Nya tag

De senaste dagarna har faktiskt kännts bra op något sätt.. ingen speciell anledning egentligen men jag (vi) har vart glada på senaste tiden. Och det är ju aldrig fel det :P

Har också börjat dansa, eller börjat och börjat, men vi ska va med i en dans som en kompis ska ha som projektarbete och det är skitskojj faktiskt.. i like to dance =) Men jag har haft träningsvärk i 2 dagar nu sen jag dansade i söndags haha.. den dagen blev kanske lite mkt träning.. eller så allt blev på samma dag. Först blev det ju "den vanliga" träningen och sen gick vi ner till dansen, och dansade där i typ 2½ timme och sen gick vi hem. Så det känns en del i låren kan ja ju säga...

What else is there... Jo har fått en "bekräftelse" på att jag kommit med i au pair-programmet.. spännande.. så nu är mina papper (ansökan) i Boston på huvudkontorer :S hehe.. Få se om det är någon familj som vill ha mig haha... Det skulle inte jag vilja.. Jodå, eller njea haha...

Men där ska jag iaf försöka "börja om" på nytt asså.. om det kommer funka vet jag ju inte, men jag ska VERKLIGEN försöka. Jag menar där känner ingen mig, ingen vet om min bakgrund eller någonting, så då kan det bli en fresh-start tänkte jag...
Ne, nu ska ja kila....
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

Du är beundransvärt stark, du kommer fixa det. Hejar på diG!! :)