January 05, 2008

Life is much too beautiful to waste


Jag tror jag börjar ta saker och ting lättare. Jag b örjar inse att jag förstör något så oerhört för mig själv. Att livet kan vara så mkt mer än att bara kretsa kring en grej. En skitgrej som vi behöver för att överleva.
Det är skönt att jag märker det på mig själv, jag ser små tecken som kommer fram mer och mer som tyder på bättre tider..
Fast det är en lång väg kvar att promenera på. Tankarna finns kvar av en vana liksom, det går ju aldrig att radera informationen som klistrats fast i skallen på en... Om jag skulle uppfinna en sak kanske det skulle vara det. Att kunna välja ut saker ur minnet/huvudet som man kunde ta bort liksom... Aja, nu kan ja inte det så.. haha..

Var på konsert igårväll.. skojjigt va det.. känns bra att komma "ut" lite... att göra lite saker.. aldrig fel liksom haha..
Well, well..
Uuuhh skolan börjar snart igen.. jobbish..!!

/Victoria


No comments: