May 26, 2007

Once in my life I made a huge mistake and I regret it so bad

Jag kommer plågas av detta typ så länge jag lever... allt man vet, allt man har lärt sig... det är ingenting som kommer suddas ut.. även om jag skulle bestämma mig för att bara skita i allt och bli frisk. Man kan inte radera sådan information. Det går liksom inte.
Asså jag måste vart dum i huvudet som ville va såhär innan. Jag fattade verkligen inte vad det innebar. Om jag skulle gjort det skulle jag aldrig utvecklat det såhär.
Min hjärna är manipulerad av saker.. jag skulle vilja att jag var en dator, för då skulle jag bara trycka på delete. På en gång. Utan att tveka skulle jag göra det. Bara för att få bort all skit.
Om man bara visste hur jobbigt det är. Man vet liksom inte om man inte vart där själv.
Jag vill uppmana alla att uppskatta saker som att bara dricka ett glas vatten, gå ut och fika med en kompis eller vad som helst. Uppskatta det, för det finns personer som inte klarar en så simpel sak som det.
/Victoria

No comments: