May 30, 2007

Det är nu historia.

Fick reda på att jag inte behöver gå dit längre, och det känns skönt.
Ändå skulle jag vilja gå dit. På riktigt. Men som det är nu kan jag inte.

[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge .
[x] Har alltid haft vänner
[ ] Har gått på simskola
[x] Har bra ordning på mina grejer .
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår .
[x] Kan gråta till film / musik .
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon .
[x] Gillar att sporta
[ ] Jag är höjdrädd .
[x] Jag har långt hår .

[x] Jag använder smink .
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful .

[x] Är längre än 165 cm
[ ] Jag bär alltid mode .
[ ] Väger mer än 55 kg
[ ] Har bland färg på ögonen .
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild .
[x] Jag har färgat hår just nu .
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu
[ ] Jag har fler än 5 bästa vänner .

[x] Jag har mobil .
[x] Kan nummret till fler än 10 pers. i huvet .
[/] Kan sjunga när andra lyssnar /Har gjort, och jag undrar WHY?
[x ] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[ ] Röker

[ ] Snusar
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[ ] Hoppat från en bro
[x] Döpt en insekt jag hittat

/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Va? Har du inte gått på simskola?!?! Oj du,,, vi har säkert pratat om de men de har jag glömt hehe... Shit, men du kan simma ändå haha..

Victoria said...

Ne, eller va tjyven har jag det? Ne, det har jag inge minne av.. det måste j tjyven fråga mina päron, men var skulle det vara i så fall liksom..hm..