September 07, 2014

New work title: Personal Trainer

Yoo yoo !!! Stora nyheter. Jag har fått jobb som Personlig Tränare på Fitness 24 Seven i Linköping. Så sjukt kul! :D Och så häftigt att det gick så snabbt ändå.
Anledningen till att bloggen har blivit lidande är för att jag har haft (har!) så fullt upp. Resor hit och dit, träffa folk hit och dit och jobba, träna och tja... ni vet...leva. Och det kommer inte bli mycket förändring framöver heller. Jag kommer fortsätta jobba på H&M här i Jönköping samtidigt som jag till en början kommer vara på gymmet i Linköping 2 dagar i veckan. Så ah, det kommer bli mycket pendlande, men vet ni vad !? Jag är så sjukt pepp så några bussresor hit och dit kommer inte göra ett smack!! 
Jag ska försöka dokumentera så mycket jag hinner här, men kommer nog hänga mest på den underbara sociala medie vid namn Instagram. Så ni som faktiskt fortfarande tittar in här lite titt som tätt hoppa över till instagram och följ mig där istället :) Du hittar mig under namnet "victoriaholgersson". 

Translation:
Yoo yoo!! Big news. I've gotten a personal trainer job at a gym! So freaking awesome! :D And it went so fast ^^
The reason that my blog hasn't been given any attention lately is because I've had so much to do, so much going on, traveling everywhere... and well... working. And it wont change much. I'll still be working at H&M but I'll be at the gym (not in the same city, but in the city that my school was in) 2 days/week so I'll be commuting. But you know what?! I'm so excited so a few trips up and down won't do a thing! :)
I'll try to document here as much as possible, but I'll probably hang out more on instagram ;) So for you who still come to my blog to see if I've updated follow me on insta instead (victoriaholgersson). :D

1 comment:

Kim said...

Congratulations - you will be awesome!!!