May 04, 2012

A sleepy day in the sun!

I tisdags var jag ledig eftersom det var 1a Maj. Så sjuukt välbehövlig dag för mig. Jag åkte hem till mamma och pappa (som var på Öland) och ockuperade min gamla trädgård genom att somna i solen :P Vaknade upp och kunde knappt röra min panna haha. Crap, not a good sign! Vart röd som en krabba några timmar senare! Yey!  
Jag har lyckats dra på mig förkylning igen ! Du skojjar med mig ! Seriöst, mitt immunförsvar really hit rock bottom lately ! Vad har hänt?? Imorgon ska jag iaf tvinga mig själv att gå till jobbet ! Hatar att sjukskriva mig..

Translation:
I was off on Tuesday, since it was May 1st. I needed that day off sooo bad! I went home to mom and dads house (they were out of town) and occupied my old garden and fell asleep in the sun :P Woke up and could barely move my forehead haha. Crap, not a good sign! I was as red as a tomato a few hours later! Yey ! haha.
I also managed to give myself another cold! You have got to be kidding me! Seriously, my immune system really hit rock bottom lately! What happened? I'm gonna force myself to work tomorrow at least, I really hate being home and sick! 

1 comment:

Emelie said...

SV: Åh, du skulle varit där! Massa bra band och härliga människor! :)